torsdag 4 februari 2016

SOVRUMMET NÄSTA!!

God morgon!
Kikar in lite snabbt för jag är snart på väg till Råå till  min kära vän o kollega Jannice för att diskutera lite idéer o får lite goda tips o inspiration till framförallt sovrummet men resten av drömmen också.
Förhoppningsvis hinner vi en sväng till My Habitation, där finns alltid lite snyggt!
Nu börjar det hända grejer även i sovrummet.
På fredag i nästa vecka kommer garderoberna som vi har beställt av Vedum i Malmö. En varm grå färg o så har vi valt att placera garderoberna enligt min inspirationsbild nedan. Sovrummet kommer att bli min lilla oas för återhämtning, avkoppling o egentid...så för mig är det viktigt att det blir lite lyxigt, mysigt, ombonat.
Lakan o andra textiler kommer jag att beställa från Simply Scandinavia ett ganska nytt företag på markanden som har så mkt snyggt o en fantastisk kvalité, nyfikna...kolla då på Slättarpsgård i vår!
 Har spånat fram o tillbaka om vi skall ha en hylla bredvid sängen då vi inte kommer kunna ha ett nattduksbord.
 Så var jag inne o beställde lite annat på ELLOS o då hittade jag WALL, liten hylla  inklusive lampa. Grymt snygg, enkel o så praktisk.
Den är 36 cm lång o 17 cm på höjden, så man får plats med bok, glas vatten, mini vas o mobilen etc.
Älskar att leta lite här o där o få ihop det till en bra, balanserad mix att trivas i!
Vad tror ni...hoppas ni vill hänga med o se resultatet!
Nu dusch, sedan vänder jag bilen mot Råå!
Ha det bäst!
Kram Anna


Inga kommentarer: