tisdag 26 januari 2016

RULL O DRINKVAGN??

God eftermiddag!
Hoppas dagen o veckan har börjat bra.
Idag har jag suttit vid datorn nästan hela dagen o letat inspiration till kunder o kommande projekt...men också till vår dröm.
Det mesta av möbleringen börjar falla på plats o vi kommer köpa möbler efterhand, men nu är det de viktigaste som måste till. Bra förvaring som vi alla kan leva efter o framförallt hålla så att det inte blir rörigt!
Förvaring för mig måste vara:
  • Praktisk
  • Enkel att hålla efter
  • Rymma det som behövs o gör livet enklare
  • Snygg så klart om den inte är dold!
Det finns så mycket snyggt o praktiskt att välja mellan...men vi har ju begränsat med yta o då får man vekligen tänka till.
Min favorit är MORRIS, hylla på hjul. Snygga detaljer blandat med karaffer o glas, drinkvagn o förvaring på samma gång! Vilken gillar ni?
Alla är från Ellos!

Eller skall man ta den svarta istället, lite rädd för att vi får för mycket svart?
Dagens tips!
Kolla så snyggt det bryter av o balanserar upp allt det vita o ljusa i sovrummet. tänk på att aldrig ha för mycket ab en färg, det är mixen som både gör det personligt o balanserat på rätt sätt!
Mats vill egentligen ha en jordglob, ni vet en sådan som Fredde i solsidan försökte få in i Mickans vit, vita hem...men denna får fungera så länge!
Nej, nu dags för PW...skall hämta litet kul paket på posten också...på fredag hoppas jag att jag skall kunna visa er gästtoaletten!
Ha det bäst!
Stor kram Anna
 

1 kommentar:

Wolbert Biancam sa...

I read your blog on a daily basis. This is a really great and informative post. Thanks for sharing.Drinkvagn