tisdag 19 januari 2016

MAILEG VÅREN 2016!


 God morgon!
I dag bär det av till Formex för monter bygge o säljstöd till min samarbetspartner MAILEG.
Så kul med en ny fräsch kollektion.
Ser verkligen fram emot att få spendera några roliga o inspirerande dagar med Maileg o alla deras underbara kunder, men farmförallt med likasinnad inrednings galna människor. Sugna på att se hela den nya kollektionen så har ni katalogen här.


 Sist var det julen som hägrade nu är det påsk, men massa söta hängen, ägg, påskharar etc. Kommer ni ihåg min påsk på torpet?
 Stor nyhet denna kollektion är skolväskapennskrin, väskor o nya hårassessorer! Sedan har Maileg även gjort nya tennstickaskar till våra älskade möss!
Hoppas vi ses i C-hallen monter 06:20!
Vill ni följa med lite närmare o se vem o vad jag stöter på under mina Formex dagar, så följ mig på instagram.
Välkomna dit också!
Kram Anna



 

Inga kommentarer: