måndag 26 oktober 2015

LANDAT I FALSTERBO...



...UNDER NOVEMBER!
Nu har vi äntligen flyttat ner till vårt mellan boende i Falsterbo för att landa, få lite perspektiv o starta igång renoveringen av vår nästa dröm.
Har sovit lite dåligt men det tar alltid tid att vänja sig vid en ny miljö o nya ljud, men så skönt det är att lämna vårt skitiga, röriga hem. Vi är inte helt klara...hur mycket kan man ha egentligen?? Det blir några dagars fix till o sedan på torsdag är det slut/flyttstädning...då är det dags att säga hejdå till vårt underbara soldattorp på riktigt!
Har verkligen "mixed feelings"...jag vet att det kommer bli toppen men Ludvig tycker detta är jobbigt o det skär i en mammas hjärta.

 Detta hus är helt underbart, går i limegrönt, blått o vitt med snygga o stilrena möbler.
 Min mosters fina alster hittar man lite här o där, visst är hon duktig!
 Mina växter fick följa med...man vill ju inte slänga denna skönhet!
Nu skall vi bonda under lovet o sedan hoppas jag att detta skall kännas lättare för oss alla!
Tillbaka till mitt nya kontor med härlig utsikt...
Ha en underbar start på en ny vecka o för er som har lov...njut!
Kram Anna

Inga kommentarer: