måndag 24 augusti 2015

FANTASTISKA DAGAR...

...på Formex?
Nu är man full av inspiration, trender o färg o form... superladdad inför en ny höst/vinter.
Onsdagen började jag som vanligt med pressfrukost där jag möte dessa underbara tjejer o gulliaste Celine men också många fler härliga  o inspirerande människor.
Denna gången på mässan har jag inte bara tänkt utifrån en inredares o bloggares perspektiv utan också utifrån hur jag vill inreda vår kommande dröm i Malmö, LINUM verkligen imponerade med sina snygga mönster, material o framförallt mattor...eller vad säger ni?
Ny bekantskap o samarbetspartner hittade jag på Walnut Street, kolla in dessa ursnygga marmor inredningsdetaljer..
Känns som att min längtan o planering om att ha en dröm lägenhet i olika blå nyanser är helt rätt o kolla in så mycket snyggt det fanns på mässan.
Sedan med mig hem från mässan fick jag dessa ljuvliga amplar som var nyheter hos DBKD, där även favorit vaserna kommer ifrån. Så mycket nytt o snyggt, kul att ha er som grannar på mässan.
Kvällarna har vi mumsat i oss den ena god middagen efter den andra. Först ut blev GRILL med Maileg, Charlotta från Slättarpsgård o BGreen från Danmark.
Torsdagen blev det tradition att träffa detta ljuvliga gäng på GRIFFINS STEAKHOUSE
Petra o Lotta från Majas Cottage, Linda o Magnus från Sprudla, Ylva o  från onödigt snyggt, Maria från Reunion Home o Camilla o Magnus från Millandante....o så lilla jag, vilken kväll, den lever jag länge på!
Fredag blev det mys med dessa goa o massa chips, dippa o DODIS!!
Vilken vecka, tack Maileg, Linda o Karina för detta förtroendet...alltid lika kul, ses i januari!
Söndagen började jag med mys, packning o frukost på sängen...det behövde jag!
Nu hemma o det var helt underbart att få sova i sin egna säng o kramas med bästa familjen.
Ha en bra start på veckan det kan ni tro att jag har haft, mer om det i morgon!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: