söndag 17 maj 2015

UNDERBARA KAJSA CRAMER KERAMIK...




...FINNS NU PÅ SLÄTTARPSGÅRD!
Hoppas dagen har varit bra o att ni har haft en härlig lång o njutbar helg.
Jag har just ätit en god middag...det är verkligen det bästa med att jobba när andra är lediga är att allt blir serverat...o det är ju aldrig fel!
I dag har jag packat upp ännu en nyhet på gården, ljuvliga GLOW O BLOOM från Kajsa Cramers kollektion, vi  fick även ursnygga grafiska tryck gjorda av hennes man Kim Cramer. Dessa godbitar i vacker tunn keramik, kan man använda både som vas/kruka o även som ljuvlig ljuslykta...kolla in det vackra skenet.
Självklart fick två hänga med ,mig hem o de skall få bo in sig i mitt nya trädgårdsrum, som jag lovar att ni snart skall få ta del av...vädret måste bara bli lite bättre!
Njut av kvällen, så ses vi i morgon!
Stor kram Anna 

Inga kommentarer: