fredag 29 maj 2015

PASSA PÅ!

 
 God förmiddag denna soliga fredag!
Visst är känslan helt underbar, håll kvar den o fortsätt läsa... 
Tänkte börja fredagen med ett erbjudande till er läsare och alla andra.
Nu har ni möjligheten att få mig o mina idéer inom trädgårdskonsultation.
Så passa på:
Köp 1 timmes trädgårdskonsultation med din lokala inredare och få 1 timme gratis!
 


A och O för mig som inredare o inspiratör är att man skall känna sig nyfiken o gå in i en trädgård, man ska vilja se mer...som ett barn som inte kan få nog. 
Så ta nu tillfället i akt o boka mig, erbjudandet gäller juli ut!!
Jag kan hjälpa er göra er trädgård mysigare, mer rogivande o intressant. Skapa härlig trädgårdsrum, terrass eller skapa något vackert i ditt växthus/orangeri.  Alla vill vi ha ställen att njuta o koppla av...att följa solen o skapa rum lite överallt i trädgården är mitt tips! Även få en balans mellan huset o trädgården genom snirkliga gångar, grönskandeväggar, sten eller träpartier men framförallt växter i olika former o färg.

Rummen behöver inte vara under tak utan det kan vara i vilken hörna som helst i trädgården, att skapa en vägg av armeringsjärn eller ett tak av en segelduk gör ju att man även kan sitta där trots vind eller dagg.
Så ta kontakt med mig här på bloggen eller skicka ett mejl till anna@annainreder.se, frågorna är alltid fria... så tar vi allt då!
Här är det fotosession i trädgården som gäller. Ett härligt samarbete med Slättarpsgård o deras underbara produkter... så kära sol var snäll o stanna kvar ett tag till!
Njut nu av din fredag!
Kram Anna

Inga kommentarer: