söndag 3 maj 2015

MIN TAPET...



...på kontoret.
God morgon denna vackra söndag.
Sen vårt hus var med i LEVA O BO, (tryck på länken om du är nyfiken)... har jag fått massa frågor på olika sociala medier om vad min tapet heter o var jag har köpt den. Den heter  Curator/Oxidised av Andrew Martins, finns i tre olika nyanser, min är med guld/koppar. Alla hans kollektionen är helt makalösa enligt mig! Den beställdes från England av Ekebymöbelaffär. Från början var jag rädd att den skulle ta över rummet o bli för mycket, men den är verkligen det lilla extra som behövdes för att göra mitt kontor till vad det är i dag, har inte ångrat det en ända gång!
För mig blir det en inspirerande dag på Slättarp, sista dagen på REAN i dag...så passa på!
Ha nu en underbar söndag o njut av solen strålar.
Stor kram Anna
 

Inga kommentarer: