torsdag 21 maj 2015

LÄNGS THE THAMES!


God morgon!
Som jag njuter älskar att jag har möjligheten att mixa nytta med nöje!
Varje morgon o kväll åker joggingskorna på, inte var dag man kan PW längs The Thames! Denna lilla stad/by är helt magisk o såå engelsk, hoppas att jag skall kunna visa er lite härliga bilder när jag kommer hem!
Så kul att få åka runt o titta på det ena o det andra o som verkligen inspirerar till kommande projekt även hemma. Det skiljer sig mycket från skandinavisk standard men jag tror faktiskt att vi har hittat det vi söker. Extra kul att få göra detta med sin mamma...gud vad vi är lika när det kommer till inredning, funktion o stil. Päronet växer inte så längt från...äppleträdet!
Sarah är inte lika intresserad o är så nöjd att vi är här för att hjälpa till o tom bestämma!
I dag håller jag tummarna lite extra hårt...för i dag gäller det, lycka till Ludvig...jag tror på dig!
Hoppas ni också har det bra o njuter av våren.
Kram Anna

Inga kommentarer: