måndag 19 januari 2015

INSPIRATIONSUTSTÄLLNINGEN O LJUVLIGA MÖTEN!

God kväll i stugorna!
Ja, i dag har det stått styling på schemat, en sommarstuga som inte någon har bott i på säkert 10 år??  Sneakpeak på en del ser ni här! Lovar att visa hela förvandlingen senare här på bloggen.
Efter en heldag med Susann , Sofie o många fler var det dag för mig att checka in hos Karina o Linda på Maileg.
 Efter en mycket bra mässa träffade vi gänget från B-Green o gick o njöt av en helt underbar middag på Grill, vilket kött...I was in heaven!
Det var inte annat än att man var lite trött när det var dags för dag 2 på mässan, men det glömde jag snabbt när jag gick in i Mailegs sagovärd. Vilka helt ljuvliga produkter!
På torsdags kvällen var jag bjuden av Petra på Majas Cottage att följa med henne o ett helt underbart gäng med tjejer o två män som var våra ståtliga  tuppar! Det blev ännu en oförglömlog kväll på Grill men denna gång med getost till förrätt o torskrygg till varmrätt. Kära Petra, Linda, Camilla, Ylva, Maria o Camilla/ Hermansgården tack för att jag fick vara med! Denna kväll gav både glädje, kärlek, inspiration, tacksamhet o massa energi till att orka en mässdag till...hoppas jag får följa med även näst år!
Majas Cottage monter på mässan var vit, romantisk, kärleksfull o spred hopp för alla barn som drabbas av cancer!
 Reunion Home o Marias underbara monter ville man bara lägga sig o koppla av, njuta av tystnaden o den underbara doften i från ljusen!  
Jan Rundgren stod som sagt för INSPIRATIONSUTSTÄLLNINGEN i Resturangen NORDIC NEAT.
Fantastisk nordisk känsla med twist...ljusa träslag, grafiska mönster och kopparlampor över enkla vita bord och bänkar.
 
Medelhavet, blå nyanser o en evig semester känsla, dags att börja drömma sig bort!
Grönska o gröna nyanser är en av de största trenderna, nu mix av rotting, blommande mönster o återvunna material,
 Lungande trä inslag o mjuka pasteller i en härlig mix av rotting, glas o metall.
På fredags kväll var det dags för mig o kaninerna att åka hem. Tackade Formex för denna gång, o viskade att jag redan nu vet att vi träffas i augusti igen!
Nu väntar mys i soffan med brasa o kaffe...måste ladda för ännu en full styling dag i morgon! Ni hänger väl med?
Ha det bäst!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: