måndag 17 november 2014

KONTRASTER BEHÖVS!




















God morgon måndag!
Vilken härlig vecka jag har framför mig, skall träffa 6 nya kunder, så kul att ni blev nyfikna på mitt erbjudande o slog till, på några timmar hinner man mycket. Hör gärna av er om det låter intressant?
I förra veckan träffade jag en kund som inte riktigt förstod vad jag menade med kontraster i den ljusa inredningen, då skickade jag dessa bilder. Söker man den här ljuvliga stilen är det mycket viktigt att jobba med grönaväxter annars dör inredningen enligt mig. Växterna skapar både balans, liv o ombonad. Visst är det vackert att det har belyst saker som de gillar o skapat fantastiska grupperingar o stilleben med dem. Men även vågat blanda olika strukturer, stilar, epoker o material, tror ni att jag gillar detta? Nej, nu väntar slätten på mig, dags för milen o sedan veckans första kund som jag skall följa med till de två stora varuhuset!
Vill även ge en stor kram till alla er som kom igår, så mysigt det blev!
Ha det toppen!
Stor kram Anna

Inga kommentarer: