tisdag 30 september 2014

VÄRME UTAN ELD!


God eftermiddag!
Morgonen har gått i ett, men nu är jag äntligen tillbaka igen för att hälsa på er o för att svara på massa mejl o annat pappersarbete. Inte det roligaste jag vet men det har blivit så mycket lättare sedan jag gjorde om lite på kontoret här hemma. När man sedan också får sitta i en miljö som man trivs med o som inspirerar ens arbete. Är så tacksam att jag har möjlighet att få alternera mellan hemma o på min plats på Slättarpsgård, som alltid är i ständig förändring för att skapa inspiration o glädje.
I söndags när jag packade upp massa nyheter från bland annat THE TRAVELINGBAND insåg jag till min stora förtjusning att favorit färgen röd i olika toner, är en av höstens hetaste.
Det kan ni även se på ljuvliga inspirations bilderna ovan från IKEA.
Som en värmande uplighter/accentfärg gör färgen underverk med alla de grå tonerna blandat med trä, metall, skrot o ljuvliga vintage fynd. Det är på detta vis man skapar personlighet o värme utan eld?? Vill ni veta mer o hur ni kan skapa detta inför en kallare o kalare årstid, boka då en plats på min inspirations föreläsning den 23 oktober på Lorensdal i Vellinge. Anmälan o ev. frågor skickas till anna@annainreder.se.
Hoppas vi ses, passar inte detta datum, så har ni schemat på andra härliga inspirationstillfällen här!
Fortsätt njut av dagen!
Kram Anna

Inga kommentarer: