onsdag 27 augusti 2014

VACKER GÖMMA!



God morgon alla!
Någon har hittat min godis gömma?? Trodde att jag skulle kunna få behålla denna vackra ask med gott innehåll för mig själv, men icke så nicke!
I och med att vi går i tankar om att sälja o flytta till lägenhet inom några år så är jag väldigt kräsen o tänker en gång extra innan jag köper något eller gör en större förändring, det skall vara stilrent, hållbart o det där lilla extra. I helgen kommer jag att skapa lite höst i vardagsrummet, med nya blommor, detaljer o textiler. Så här ser det ut just nu och  min gömma den får stanna kvar!
 I dag är en mycket spännande dag för mig o snart dags för ett väldigt betydande morgonmöte för Anna Inreder, lovar berätta mer när allt är klart, redan i morgon kanske!
Njut nu av er lillördag...hoppas vi ses igen i morgon!
Kram Anna

Inga kommentarer: