tisdag 19 augusti 2014

FÖRLÄNG SOMMARKÄNSLAN.


God morgon!
Lika viktigt som det är att sudda ut gränserna mellan vår o sommar är det att nu dra ut på sommaren så länge som möjligt, hösten kommer i alla fall!
Ha sommarhatten/väskan nära till hands, kanske kan det bli ännu en dag på stranden? Ta med strandfynd in i inredningen, skapa vackra stilleben/ grupperingar. Sug in solensstrålar och ljuset så länge du kan!
Vet att vi inredare inte är den bästa förebilden, vi pratat höst innan ens alla har kommit tillbaka från semestern, men detta året lever jag faktiskt som jag lär. Plockar varje helg in sommarens sist blommor, tar gärna en runda med morgonens första kaffe i trädgården varje morgon( med koftan på).
Hela augusti har jag bestämt mig för att njuta o någon gång i september så sker det höstförändringar här hemma. Då kommer även tyget från BEMZ till mitt senaste fynd! Då blir det nya textiler, varmare toner o mys här hemma.
Men nu dags o ta in lite strålar på en härlig PW!
Njut av dagen!
Kram Anna

Inga kommentarer: