tisdag 22 juli 2014

SISTA KVÄLLEN...









...I PARADISET.
 Vilken kväll vi hade... dukningen, luften, sällskapet, stämningen o värmen gjorde så att man trodde att man satt i Medelhavet. En fantastisk kväll som varade in på småtimmarna. Mina föräldrars tempel, en slags pergola med glastak och segelduk i sidorna är en självklar plats för umgänge, frukost o alla andra tillfällen under sommaren, sista middagen för åter brukar vara kräftskivan med hela familjen i augusti-september.
Som ni har förstått är detta mitt paradis, finns nog inget ställe som jag känner mig så lugn som här, o en sådan här underbar sommar har gjort det ännu bättre! Nyfiken på mer om mitt paradis, finns det massa härliga bilder här.
Njut av värmen, nu har vi packat väskan för en fika vid havet...kanske blir det ett dopp också!
Kram Anna
 

Inga kommentarer: